2011年12月30日 星期五

今天不怕死又買多一些白銀。只要國際銀行寡頭敢弄跌,我就敢買。我才不會傻傻買紙金銀,要就收實物。我看死這些銀行家設計的貨幣金字塔騙局會崩潰,從沒聽過不崩潰的金字塔騙局。

8 則留言:

sym87u1009 提到...

黑兄
我大力支持你阿 我也是這樣 用銀子彈搞掉jp摩根

Sean 提到...

May I know how you verify the content of physical silver?

Wilson Chai 提到...

where to buy physical gold n silver? what is the price different sell and buy?

Happy New Year. All the best.

十面埋伏 提到...

黑兄:

祝你新年快乐。

阿弟@投資世界 提到...

to Sean:
投資知名鑄幣廠的白銀幣比較好


to Wilson Chai:
nubex, 1cheapsilver,1stopgold..

詳情自己上網看

Sean 提到...

Are you referring to Eagle/Maple Leaf & Perth Mint?

Those from Nubex (Emirates) & 1cheapSilver (Sunshine) are not as famous compared to the Eagle/Maple leaf.

Arthur 提到...

在facebook 有一个group 叫silver lot shop,那里很多人在交易白银,马来西亚已经月来越多人投资白银了。

ops~ 提到...

public gold de gold and silver can buy or not ?